Ett första försök att få till ett inlägg på detta mystiska ställe!

Publicerat: oktober 29, 2010 i Uncategorized

Bevare mig väl, för att blogga på nya ställen igen!

Håller på att få hjärnsläpp för det var besvärligt att ens logga in här!

Prövade att lägga in en bild men fick tji! Ska pröva igen och det lär synas här om jag lyckades. Annars håller jag som sagt till på Blogspot och där trivs jag bra.  Enkelt eftersom man kan använda live-writer, som jag tycker om. Här finns det mycket som jag inte begriper. Ge mig lite tid bara!

Ha det!

KraM.

kommentarer
  1. cw skriver:

    hej hej hej…. nice bild med skön svalka:)))

  2. mnrorust skriver:

    En bild för K-damer!

  3. Ada skriver:

    Gissa om jag blir glad? Önskar så att du hittar tebaka igen..Glöm inte att ‘önskan är en kraft’;-)) Jag har ju kollat på div bloggar nu..ingen har den charm som våra gamla space..ja,jag vet..jag är hopplöst förälskad i allt ‘det gamla vanliga’,har separationsångest utan dess like..MEN det är absolut inte därför jag nu säger att Du har än en gång överträffat alla förväntningar..så snygg design så underbart att hitta dig här..tror jag har en Poesi dag idag..för detta var det absolut bästa som kunde hända.Du och wordpress är ett,utan tvekan:) Tack..nu tvivlar inte ens jag längre..du gjorde valet enkelt med dina rader!
    Kramen är som alltid…innerlig.

    • mnrorust skriver:

      Innerlig kram tillbaka kära vän!
      Om jag stannar här det vet jag inte än, men det kanske funkar.
      Önskar att spacet hade varit som det var från början för där trivdes jag gott!

Lämna en kommentar